Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hva slags deler trenger man til Splitboard
#13997 09/05/2015 4:12 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei, jeg er ny på splitboard men har veldig lyst å kjøpe meg, men jeg sliter med å få oversikt over hva man trenger for å få en komplett pakke.

Jeg tenkte å kjøpe meg følgende utstyr:

- Snowboard (Rome whiteroom)

- bindinger (Spark Magneto)

- feller G3

Hva trenger jeg av utstyr for å feste bindingene til brettet? Er det en en slik Voile universal splitboard hardware for splitboard bindings? Eller følger det med i pakken når man kjøper bindingene? 

Mvh Erlend

Re: Hva slags deler trenger man til Splitboard
Erlend Pehrson #13998 09/05/2015 5:21 PM
Fersking
Fersking

Mener det følger med når du kjøper bindingene. Brett kommer ofte uten slike voilepucks som du vil trenge fordi det finnes ulike bindingssystemer. Men hør med butikken du kjøper av så får du nok et 100% svar. Og så vil du muligens trenge et par staver og da kan jeg anbefale deg Black Diamond Compactor smile

Erlend Pehrson #13999 17/08/2015 4:30 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei. Jeg var like usikker på hva jeg behøvde av ekstrautstyr fra Voile, så jeg endte med å bestille Karakoram Split30 til sommerpris (rundt 22 % rabatt) ettersom de leverer eget grensesnitt med bindingene. Har ikke mottatt bindingene ennå så jeg har fortsatt anledning til å bytte til Voile. Spark Burner virker som en solid første-binding den også, men da oppstår usikkerhet rundt hva jeg behøver av Voile deler igjen. Hadde vært fint med noen kjøpsråd. smile

Erlend Pehrson #14000 02/10/2015 6:24 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Skal du ha spark bindinger så trenger du puck kit i tillegg. https://www.parkogpudder.no/Avdelinger/Splitboard/Reservedeler/Spark-Puck-Set-192559-p0000414340 

Kjøper du en komplett splitboard pakke, så pleier dette å følge med.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå