Vi har vel alle slitt med alt for korte 3/4 dels stilongser/tighser med for kort liv, der en ved bøy og tøy nesten viser hele rumpa!
... Dette har jeg gjort noe med... Dvs ofret 2 av mine ull stilongser for testing av selvmonterte "bråt" som slutter rett over støvelskaftet... Da får en jo isolasjon helt ned til støvelskaft samtidig at en har høyt liv på stilongsen som ikke glir ned på halve rumpeballen eller mer i bruk!
Har i klesskapet 4-5 ull stilongser, der jeg ofret 2 stk til "modding" og design til vitenskapen der jeg fikk tanta mi til å montere på 1 stk 1 gang brettet "bråt" på leggen...
... Jeg tok først stilongsen vanlig på meg og alpinstøvel... så merket jeg stilongsen med hvor toppen av skaftet på støvel var på stilongs... og klippet et lite stykke over det merket igjen og fikk påsydd en dobbel brettet bråt som var stretch i.... Funker fett som bare det! :-D
... Bråtet er såpass strechi at det på en måte kan finjusteres alt etter hvor en vil ha det på leggen over støvelskaftet! ;-)
En slipper gnagende stilongsbretter samtidig som at lår og legger og rumpe holder seg varm! :-)
Prøvde å legge ved noen bilder, men ser ikke ut til at det funket!