Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Slitt innerstøvel Salomon SPK 11/12
#183728 24/11/2016 9:59 PM
chris Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Hei! 

Har et godt brukt par salomon SPK 11/12 som jeg egentlig er ganske glad i. 

Problemet er at innerstøvelen er slitt slik at det blir veldig press på hockeykulene på anklene mine. Klarer maks et par timer med kjøring. 

Noen som har erfaring med å kjøpe kun innerstøvel? med tanke på pris, kvalitet, levrandør osv. Eller blir det best kjøpe nye skistøvler?

Re: Slitt innerstøvel Salomon SPK 11/12
chris #183729 25/11/2016 1:11 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hei!

Jeg klarte å røske av tunga på den ene innerstøvelen på et par Salomon Quest, og tok kontakt med den norske importøren for å få kjøpt nye innerstøvler. Dette var i våres, så jeg sa at jeg hadde tid til å vente dersom de måtte bestille fra fabrikken. Men så viser det seg at Salomon ikke selger erstatnings-linere. OG DET ER FRYKTELIG DÅRLIG KUNDEBEHANDLING!!! RØDT KORT TIL SALOMON! Jeg kjøpte noen Intuition som skal være bra, men de var alt for store/tykke for innvendig rom i skallet, så det gikk ikke. Det gikk en fa..n i meg, så i stedet for å kjøpe et par nye Salomon til 5-6.000,- (som jeg ellers ville ha gjort), fikk jeg tilpasset nye støvler hos Surefoot, til en små-pervers pris. Godt fornøyd med det, men der tapte Salomon meg som støvel-kunde. Dumt for dem.

Får håpe du har bedre hell...

Lykke til!

mvh