Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Marker Duke/Baron
#183160 23/03/2017 7:36 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei er ny her på friflytforum. Var så uheldig for ett par mnd siden å kjøpte noen brukte Marker Baron bindinger av en luring, og det viste seg at det var sprekk i rammene mot der tå/frdmbinding er festet. Noe som gjør at den vil knekke av ved videre bruk, prøvd å få tilbake penger fra luringen, men han svarer ikke engang på SMS. Så tenkte å se om ikke jeg fikk fikse de da på en rimelig måte, er ganske fingernem og handy. har også vært i kontakt med oslisporyslager for å høre om de vil bestille opp nye rammer, men etter en stund så har de sluttet og svare, rimelig rart. Spørsmålet er da, finnes det en vennelig og snill sjel på friflytforumet som har ett par defekte marker baron/duke hvor rammene er i orden som enten vil selge, eller donere disse bort til en trengende sjel. Belønning kan være alt fra penger til og eller en stille bønn for deg som har så stort hjerte!

Re: Marker Duke/Baron
ebenfalk #183161 27/03/2017 9:01 AM
Ringrev
Ringrev

Hvis du ikke vil bruke de, hvorfor vil du da gi de bort?  Tror jeg ville ha kontaktet importøren - tendizer tror jeg de heter.  Problemet her er vel at bindingene ikke er så veldig dyre, så alt arbeid som gjøres fort overgår verdien av bindingen.....(tenker da for butikken/importøren).  Tror jeg ville ha ansett dette som "sunk cost".

Re: Marker Duke/Baron
ebenfalk #183162 27/03/2017 5:29 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Om noen har liggende de Ikke trenger. Så hvorfor ikke gi de til meg tenker jeg?