Hei!
Er ingen ekspert, stått på ski i nokre sesonga no og skriv fra erfaringa eg har bygd meg opp.
For meg høyrast 170 ski til deg på 190 veldig kort ut. Meina på det er vanlig med 5-10cm kortare for det første skiparet. Korte ski gjer svingane lettare - noko som kan være kjekt for ein som er ny på ski, men i høgre fart blir dei fort ustabile -særlig i pudder.
Det første skiparet mitt var k2 wayback 88 på 174, eg er 181. Kjøpte nylig pudder ski i 176 som er kjempe gøy i skogen i lavare hastiget, men i fjellsida godt dekt i pudder blei dei fort ustabile merka eg. Fekk prøve eit par ski i 186 som virka meir stabil i høgre fart uten større vansker til å utføre svingane. Neste skipar blir rundt 186-194 som skal brukast til høgre hastigeta i fjellsidene.
Når teknikken din blir betre vil du svinge "with less effort" og vil kanskje ønske deg lengre ski mtp stabilitet i høgre hastighet. Kanskje du finn ut skogskjøring er kjekkast og derfor vil du ha kortare leikne ski. Du vil finne din egen stil med tida, og då vil du finne deg ski som passa din stil!
Ang bindingen så ville eg tatt den med tilbake til butikken for å få dei til å stille inn utløysaren på nytt. Evt sette på ny binding då den skal tåle meir enn en hard sving, sett bort fra om dei ikkje har stilt bindingen inn heilt feil. Dette med å stille inn DIN burde ein ikkje gjer sjølv om ein ikkje har litt erfaring m slikt, eg lærte det "the hard way" og vridde kneet godt før den løyste ut.
Hadde eg vært deg hadde eg gått tilbake til Oslo sportslager og fått dei til å sjå på bindingen. Det går på sikkerhet så her kan ikkje dei rote. Samt ville eg spurt på kvifor dei solgt ei ski på 170, noko som virkar alt for kort i mitt auge.
https://www.oslosportslager.no/angrefrist-og-retur.aspx, kanskje det står noko der som kan hjelpe deg om du vil angre kjøpet.
Mvh