Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nytt utstyr til Jul (snowboard, bindinger og sko)
#13809 15/11/2013 3:32 AM
vebo Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei. Skal endelig få kjøpt nytt utstyr i år, og trenger noen råd. Hadde Lib tech skate banana sist gang med step inn bindinger fra gnu og burton moto sko. akkurat nå så er jeg i USA og skal være her hele sesongen, så alt blir litt rimiligere. Kjører generelt overalt i bakken, og "off piste" når man får muligheten. Så jeg har lyst på en slags all round brett med mulighet til å dra i parken og utenfor løypa. Prisklasse er ganske åpent, så noe rundt burton custom serien i pris. er det noen som har noen tips ?

Re: Nytt utstyr til Jul (snowboard, bindinger og sko)
vebo #13810 17/11/2013 9:54 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Synes Salomon Assassin ser spennede ut, hvis du like skate bananaen din, så er det jo alltids, libtech Trs eller Gnu billy goat et godt valg, det blir lignende brett men med mer Freeride orientert. Et annet brett som ser dig ut som et all round brett er Nitro Rook. Når du er i USA så har du jo et mye større utvalg enn her hjemme, og det er sikkert mye spennende der som vi ikke har her. Nye Gnu bindingene ser jo bra ut, ellers så liker jeg Ride og Burton bindinger men har ikke sett hva de kommer med i år. På sko fronten er det ingen over Salomon og Vans etter mine bein, men det er jo ikke sikkert de passer dine.

Re: Nytt utstyr til Jul (snowboard, bindinger og sko)
vebo #13811 25/11/2013 11:16 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

sjekk ut noe ikke alle andre har: Never Summer Industries. Brettsport.no