Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvilke randoneeski burde jeg kjøpe?
#182432 20/04/2018 4:59 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei, alle sammen! Jeg ser etter et par gode randoneeski til neste sesong, og skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke peiling på Randonee i det hele tatt. Neste sesong blir min første som topptur menneske, og jeg kunne trengt litt hjelp med valg av utstyr. Spesifikt trenger jeg altså da bindinger, sko og ski. Jeg har sett mange forskjellige pakker fra rundt 10,000 ,- til 16,000 ,- Kroner. Poenget er at jeg ikke vet hva som er kurant å kjøpe for min del. Som sagt er jeg ny i topptur samfunnet, så jeg har da ingen planer om å dra og stå ned de bratteste fjellene i Østerrike med det første. Har dere noen tips dere kunne tenkt dere å dele for hva jeg har behov for? Foreløpig er budsjettet uvisst. På forhånd, tusen takk :) 

Re: Hvilke randoneeski burde jeg kjøpe?
LaserLars #182433 21/04/2018 11:57 AM
Fersking
Fersking

Hvilken bakker liker du best i skianlegg? Røde, svarte? Hvor god kondis vil du si at du har? Om du må prioritere, liker du best å gå på tur, eller å kjøre på ski?

Re: Hvilke randoneeski burde jeg kjøpe?
LaserLars #185229 29/05/2018 8:22 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Gå i butikk. Få hjelp. Betal for service'n (når du ikke vet hva du trenger).PS! Umulig å gi råd når du ikke gir noe informasjon. Tipper grunnen til usikkerhet er at du føler det er mye på markedet, som har mange alternativer nettopp på grunn av at folk har ulike ønsker/behov. Å gi råd/anbefalinger uten rammer er nesten umulig;)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå