Hei, sjølv om eg ikkje har prøvd hverken Togga carbon eller Evi asphalt så har eg både den vanlige Togga, sgn 1184 , Evi orange og Evi parlamentarisme så eg kan dele litt erfaring med dei .
Eg liker godt Toggaene og bruker dei på enkelte turer endå. Trygge ski som en kan dra på litt med . Oppover vart dei for tunge pluss at eg syns dei er bedre med skikkelig lengde , noke som gjer det litt vanskeligere å baute . Dei er blitt skianleggskia mine i lag med 1184.
Evi orange har vært topptur skia mi siste halvanna året . Eg ser den har litt mjukere fleks og smalere en asphalt , men det er ei fantastisk allsidig og leiken ski . Eg har brukt den på all slags føre og spesielt om der er fare for pudder i skogen .
No kjører nok ikkje eg mest aggresivt og dei brattaste linjene men eg syns skia er veldig trygge. Lett nok oppover , leiken i skogen , lett å ta hoppsvinger når det trengs. og stabil nok til å dra på litt nedover når det åpner seg . kvaliteten på skia er veldig god .
Parlamentarisme er også en veldig god ski som eg har brukt over våren og på en del turer der føret og lengde tilseier lavere vekt og smalere ski. Den er nok hakket bedre når det er bratt og utfordrande føre .
Ettersom du har hurungane 101 so ville eg vel kanskje sett på en ski som utfylte den og ikkje en som er for lik .
Skia mine er kjøpt etter anbefaling frå Endre basert på høgde /vekt / ønske /ferdighet . Og det syns eg har klaffa veldig bra . Så eg anbefaller at du ser på det treet også på Evi sine sider og ikkje berre på skivelgeren , eventuelt sender en Endre en e-post om ka du er ute etter .
(Ps: Av sgn skia so hadde eg noke heller vurdert tunnelvisjon for bratt og hard kjøring då den er litt stivere en togga samtidig som den flyter bra og er leiken nok i skogen )
Lykke til