Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rabatterte ski frå PraxisSkis
#180398 10/02/2013 9:36 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Eg veit ikkje om FF tillet at eg gjer vekk rabattkoden min her, men pyt pytt;

Praxisskis er eit amerikansk skimerke, dei lagar solide og lette ski til skreiing og gåing. Eg har handla litt der før, og har etterkvart fått prosentar på kjøpa. Avslaget er no komme ned i 20%. Denne kan brukast mange gonger kom det mail frå Praxisskis om no nyleg. Det som er ekstra interessant er at Praxis sel ut 4 modellar med ski i ulike lengder på superrabatt, 399dollar. Avslaget kjem attpå også på desse rabatterte, så verdas beste(spør du meg) ski til 2650nok, inkludert norsk moms, inkludert frakt. Dei sender opp til 5 par i lag til denne prisen, 100nok meir om det er berre 1 ski.Koden som ein skriv inn på utsjekksida i butikken deira er;Bjørnar bjørhusdal XjTCptHeimesida er www.praxisskis.comSkia som er på sal ligg her; http://praxisskis.com/shop/index.ph...;category_id=3&Itemid=3&vmcchk=1

Re: Rabatterte ski frå PraxisSkis
bjorjost1 #180399 11/02/2013 9:46 AM
Entusiast
Entusiast

Praxis lager knallski men det kan jo være greit å legge til - for "full disclosure" - at selv om dette gir oss forumbrukere billigere ski så vil jo du også få mer rabatt hvis noen bruker koden din wink

bjorjost1 #180400 11/02/2013 5:33 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Ja, sattan, eg las mailen ein gong til, du har rett Superdigg! Så vert det i pose og sekk då, alle skal få-hehe. Frå spøk til sanning, jodå, eg får 2% ekstra avslag om koden vert brukt. Men uansett er det ein god deal, spesielt om ein er lett eller kort eller berre likar dei kortare modellane dei har på supersal. Eg sjølv kjøpte eit par 180cm Powderboards til leiking, men eg har eit par på 200cm til opne flater og då. Eg eig og ei Praxis Consept som er ei jekla bra ski på dårleg føre, dvs gjennombrot, skavlete td. Den er 117mm på midten, og vert litt pinglete etter at ein har køyrd utsvingde stive ski ei stund. Powderboards og Protest er jo so innihelveta lettkøyrde at ein vert lat og vil ikkje attende på "vanlege" ski. No er jo ikkje Consept vanleg med sine to spenn heller då- Powderboards eig snøen som er mjuk, over 20cm må ein ha. Protest har litt innsving, men er ei fartsmaskin, leikeski, droppestompar mm. Lukke til- her i huset er neste par BC til våren i 190cm og ei 170cm sikkert til ho er bur i lag med. Ho er er 65kg og køyrer Protest 177cm stort sett. Siklar også på Wootest, men det får vere måte på.

bjorjost1 #180401 12/02/2013 9:44 AM
Entusiast
Entusiast

Det er helt klart en god deal og Keith i Praxis er en fantastisk serviceperson. Fikk ikke inntrykk av at du forsøkte å "lure" noen heller - er bare greit å opplyse hvis noe går til ens egen fordel eller man har en tilknytning til merke/butikk så ikke spam-øksa slår ned smile

Mine Powder Boards jeg kjøpte i høst står for øvrig ubrukt enda takket være tidenes drittvinter i midtnorge frown

bjorjost1 #180402 13/02/2013 9:03 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Ja, for meg, og eg køddar ikkje, så er Powderboards allroundski, eg går vel å merke på tur, var 1 dag i trekket i fjor. Nemnde over at ein treng 20cm mjukt, men i opent terreng treng ein berre 10, då kan ein setje fart på å surfe. Ellers er dei jo svært bra i vindskorpe og gj.bruddsskare. Ikkje hekting av tupp der i garden.