Har lurt en stund på om jeg skal prøve å bytte skia mine i makan ski eller hva andre har å tilby, har som sagt ett par K2 coomback der med Marker F12Tour L på, den ene bindingen ble feil satt, så det ble borra par tre hull feil, de ble plugga, bare den ene skia altså,alt er ordna og fungere som bare det på butikk Skia er 188, å det er grunnen til at jeg tenke på å bytte, jeg selv er 167, så hadde lurt på 181 kanskje, Jeg er usikker på dette da jeg alltid har likt lange ski, men begynner å bli eldre 45, så er det da at jeg liker skia veldig godt, så tror det måtte ha vært samme type ski.
Samtidig lure jeg litt på forskjellen på denne og hardside, Coombacken kan oppleves litt myk syns jeg, kom fra siste Gotamaen uten Rocker da jeg gikk over til Coombacken, ble litt fram og tilbake dette
Men hovedgreia er at jeg lure på og bytte fordi jeg lure på om de er litt for lange til meg for hurtigkjøring i tett skog og eventulle renner
Kan noen være intrisert? er i hovedsak intirsert i samme ski modell, med randoone binding str 181, 179