Fikk så god pris på Atomic Poacher 164, at jeg kjøpte det. Under 4000,- for Brett, bindinger, feller og stegjern. Så en Fransk test hvor det fikk 5 av 6 Stjerner, så det lover jo godt.
Fikk brettet i går. Brettet virker bra, overraskende vridningsstivt til splitboard å være. Kanskje en tanke mykt. Klipsene for å feste på nose og tail virker mer solid en Voile sitt og beholder litt mer av vridningsstivheten i brettet, men er litt mer tungvint å ta av og på.
Ellers så er brettet lett å sette sammen, Voile er nok litt raskere. Morsom løsning med at bakparten av brettet er tuper på skiene. Får ordntlige tupper med spissen midt på skiene, selv om jeg ikke tror det har mye å si. Fellene virker av beste sort, bindingen er av noe enkel standard men solide. Eneste som virker litt negativt er at løfte branketene til helene klipses på bindingene. Redd disse fort kan falle av. Samt at de brukes til å feste brettet sammen på nedturen. Veldig kjedelig hvis mann mister disse på vei opp. Blir vel kanskje å kjøpe hel-løftere med 2 trinn fra Voile.
Nå venter jeg bare på snøen, slik at jeg får prøvd brettet. Legger inn vurdering etter jeg har fått prøvd det. Skulle brettet bare være crap, så dukker det vel opp på bruktmarkedet. :-)