skjønner
takk for tips! hva er best av gult/rosa glass? Dersom man er ha et ekstra par, hva anbefaler dere? må innrømme at jeg har litt lyst på et ekstra par ;P
Må vel "legge kortene på bordet" her og innrømme at jeg har endt opp med både et par Crowbar (HI Yellow) og et par Splice (2 glass: Persimmon og VR 50 Pink Iridium). Dette har sammenheng med en svært bra handel på www.amazon.com :-)
Jeg synes Crowbar er den meste behagelige brillen (trykk over nesa er jo ikke-eksisterende), og HI Yellow det mest anvendelige glasset hele vinteren sett under ett. Men vårsesongen i fjor brukte jeg vel så mye Splice med Pink-glasset (bedre demping i skarpt lys). Persimmon-glasset har jeg vel stort sett ikke brukt, men ser at til de skarpeste soldagene er kanskje det å foretrekke
Skulle jeg beholdt bare en brille og et glass, ville det blitt Crowbars'en med Yellow-glasset. Men meningene er jo (heldigvis) forskjellige: min langt bedre halvdel f.eks. har Oakley Elevate med VR 50 glass, og hun er svært fornøyd den løsningen