Jepp, Sweet har nokre tilbud på fjorårets hjelmar. Ellers kan du vel sjekke dei kjente butikkane som parkogpudder, vpg, råsport, glexe, beatboard, dropp etc.. Hanskar må du nesten prøve sjølv. Spørst kva du vil ha. Eg anbefaller Hestra
Hva med å "kaste hansken" og heller gå for et par skikkelige votter? Jeg har selv Norrøna Svalbard med løs innervott. Lite som slår dem på en kald dag.
jeg ville ha kjøpt enten en svart eller hvit hjelm. neste gang du skal ha en skidress slipper du da og kjøpe ny hjelm vis hjelmen du kjøper kræsjer i fargene med dressen www.bodoadventure.no har mye bra av Sweet hjelmer
http://www.platousport.com/display.aspx?menuid=26&prodid=2374Du leter etter en billig men god hjelm, here you go!Av hansker er det alt for mange å velge mellom, men votter er ett like godt alternativ og like god å grabbe med om det er viktig. Eg har begge deler, men bruker før votter enn hansker når det er kaldt for de holder deg varmere på henda. Eg holder meg forresten til Bula i både hansker og votter.