|
 Nye ski???
|
Fersking
|
OP
Fersking
Hei! har tenkt og kjøpe nye park ski snart siden det er gode tilbud, men lure på hvilke? bruker de til bc jibbing, men mest park! har tenkt på K2 domain ( har de nå ,kjempe ski!!) eller armada ar7. noen gode forslag? gjerne link! Takk!
|
|
|
 Re: Nye ski???
|
Entusiast
|
Entusiast
Line Chronic, de er for park, pudder og all-mountain, men mest park.Line Step-up, de er bare parkLine Afterbang, bare park, kanon ski!! mye ski for penga :DArmada T-Hall, bare park, syyyyyyyke skiiiiArmada AR7 er gode også har du jo Punx og alle de andre merkene, som CoreUpt Yard. http://www.sport-conrad.com/page/search søk på CoreUpt så finner du billige ski til 800spenn!! linker:www.oslosportslager.nowww.parkogpudder.nowww.boardshop.nowww.dropp.no
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Takk for svar. Line afterbang blir det nok ikkje, kompisen min ha bytta skien 4 ganger fordi sålen sprikker opp når det er kaldt. armada t- hall kansje! men takk for svar!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
halla,har hatt Afterbang i 2 sesonger, mine har ikke sprkket opp i over 20 minus?.. men skal du kjøre ganske mye pudder og mye park burde du heller gå for Line Chronic, T-Hall er bare park ski.
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
ja, kansje dei skiene, skal skjekke dem ut! takk for svar!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Kastle Colby eller James :)En ny type ski som er designet av Colby James West.Disse skia kan du ha lenge, samtidig som de er digge :DColby er kun park og pipe, mens James er Bc hopp.. og West er pudder ;)Du finner alt på www.parkogpudder.no
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
ja, og de koster 5000kroner ++
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Armada Thall koster 5000+ og du ser kvaliteten.Kastle er verdt pengene, du merker fort forskjellen på billige Afterbang og Kastle/Armada.Kastle har jo spesialisert seg i å lage ski som er blandet park/bc jibb. ..Du gjør det helt rett i å ikke kjøpe Afterbang! Afterbang har de helt motsatte egenskapene, enn de du leter etter.
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Takk for svar!! men eg skal ikkje kjøpe afterbang uansett, dei er tunge og blir stygge på ein dag. men eg skal skjekke ut skiene dere snakker om, har ikkje helt bestemt meg enda! takk!!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg har hatt afterbang's i 2 sesonger og kjøpte meg punx og etter 3 dager i bakken var punxsa mer slitt enn det afterbangsa var de første dagene i bakken? mine hadde hvertfall god kvalitet
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Jeg anbefaler deg å ta en titt på k2 kung fujas. Dersom du har litt kraft i bena blir ikke tyngden noe problem i parken. Etter hvert som årene har gått og bredere ski+rocker har blitt mer vanlig har jeg funnet ut at jeg trives bedre med denne typen ski, selv i parken. Dersom du kun skal ha et par ski, og har planer om å kjøre off piste i tillegg til park, vil du få mye mer ut av å kjøpe bredere ski med mer rocker enn det de nye parkskiene som f. eks domain og ar7 har. Om du ikke har tilgang til de store parkene, eller en park med store hopp, eller i det hele tatt ikke liker store hopp og luftige svev er det en annen sak. Da vil du nok trives bedre med skiene som har blitt nevnt overfor. Av forslagene nevnt overfor ville jeg definitivt tatt en nærmere titt på line chronic. I tillegg ville jeg tittet på 4frnt MSP.
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Takk for svar! ja, har sett litt på kung fujas. virker som ein kanon ski! men somsagt så har eg pudderski og den virket litt for bre til og brukes til bare park. men eg skal kjøre til neste sesong så eg har ikkje velgt.
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
hvis du har pudderski og vil ha en god park ski, kjøpt line afterbang! billig på park og pudder nå, og er en kanon ski og det er bare fett at de ser litt slitte ut, ikke noe dill dall! ser bedre ut at treet er litt slitt, enn at glassfibern oppå treet flasser av i kantene, i og med at overflaten kun er av tre. ser værre ut det, spør du meg...line afterbang er virkelig en god parkski! 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
har hatt det i 2år og mine er konge. Line er billig og det er braski!
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Takk for svar!! nei, trur ikkje eg skal kjøpe afterbang, har ein kompis som har hatt dei nå i 1 sesong, sålen framme ved tuppen ha sprukket opp og skien er nesten ubruklig. har hørt mange slike tillfeller!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Neste års Armada T-hall blir en rein pudder ski, så skal du ha "årets" T-hall så er det den samme skien som AR7 til neste år, har selv fjorårets T-hall å er veldig fornøyd beste skien ever!! renner med dem uansett forhold.
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Takk for svar!! Eg har funneg ut at eg skal kjøpe neste års k2 domain, har dem nå, beste skia ever, kjører me dem uansett forhald!!
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Scott punisher eller rebel, de er helt like 
|
|
|