Hver gang når jeg lander backseat på en frontflip får jeg vondt i skinnleggene resten av dagen, det er ikke gnagesår osv, men inni skinnleggen. Jeg bruker Spk kaos fjoråretsmodell.
Hva burde jeg gjøre? bytte støvler? Ha noe støtte?
har også vondt, her er et tips som kan hjelpe, ta et sitteunderlag skjør en passe bit sånn at den likke lang som leggen hvor du har vondt så skjærer du ut akuratt hvor du har vondt. funket for meg!
Har aldri vært borti det selv, men kjenner noen som har det. En stropp som heter "booster strap" (google it) istedenfor den som er på skoen skal visst hjelpe. Det er ikke en kur, men den forhindrer at du får vondt igjen siden det er strikk i den. Det vil gjøre at "tungen" på skiskoen beveger seg med leggen din når du f.eks. lander hardt, kjører hardt eller står i ujevnt terreng.
Personlig syns jeg booster straps er overrated. Ikke veldig stor forskjell fra stock straps. Strekken i de er relativt liten. Men har hørt at sitteunderlag, tykke musematter etc. funker fett viss du sliter med stort mellomrom.
her er et til tips som funker bra for meg, ha noe som er kaldt entn en pose som er laget for å fryses ned eller bar noe kaldt. så tar du å tøyer ut hver gang du har hvert å kjørt å når du har tøyd ut så putter du på den kalde posen på leggene og masserer inimellom, funker for meg