Har fått meg eit ganske markant sår/skade i ei av dei nye skia mine (opus). Såret er ca 2cm langt og er i øvre side-kant på skia. Skaden er så djup at den har gått igjennom eit lag av glassfiber (?)...Kva skal eg gjere med dette. Ser for meg at det ikkje er gunstig med eit opent sår der vatn kan trenge inn i skia. Går det ann å legge hurtig-epoxy over for eksempel? Typisk at slikt skal sje med meg som egentlig passer godt på tinga mine
Bare dra i nærmeste skishop å kjøp en polystick, tenn på den og smelt i såret, sikle over med stålsikling. Evt lever inn til skishopen for sårfylling/stansing der.
Takk for tipset skal prøves Noke sånt du tenkte på då eller? http://www.swix.no/eway/default.aspx?pid=279&trg=MainPage_6266&MainContent_6254=6266:0:24,3170&MainPage_6266=6273:39865::0:6272:5:::0:0
Det er riktig stift ja. Men siden du har nådd helt inn i kjerna anbefaler jeg at du forsegler kjerna med epoxy (helt standard type) før du bruker stiften (skien må være helt ferdig først) slik at du er helt sikker på at fuktighet ikke slipper inn til kjerna.