Takker for info og da spes. til dere som holder oss oppdatert på Gaustatopptråden..
Var forsåvidt klar over at banen ikke gikk, men litt oftere oppdateringer om vær og vind mm. på visitrjukan.no osv. hadde ihvertfall gjort seg for hele skidestinasjonen syns jeg spesielt med tanke på evt. store snøfall som kan gjøre fjellet skredfarlig i visse områder..
Og skredfare er vel noe vi alle er opptatt av å få vite om på GT, da det kan avgjøre sikre rutevalg opp/nedover.
Utover vinteren og våren vil jo toppturer til GT gjøre seg gjeldende og hva ville vel vært bedre enn dagferske rapporter om føre og skredfare for fjellet..Jeg tviler på at driverne sitter og tvinner tomler nede i Rjukan eller andre steder i norge til langt ut i februar.. De har vel gjevnlige turer opp til banen for å se til den, vedlikehold, testkjøre banen osv.og da kan vel de i samme farten komme med litt føreinfo i samme slengen.
Mange skisteder i norge har hjemmeside på facebook me hyppige opdateringer på føre, heis og åpningstider, hvorfor ikke også Gaustabanen?? jeg bare spør!!