På min leting etter nye skibriller som også passer til hjelmen min (RED), kom jeg over ei side som heter Tactics.com
Her var det for meg mange nye merker briller til en god pris etter min mening. Men jeg er usikker på kvaliteten på alle disse merkene.
De selger bl.a. Anon, Dragon, Oakley, Electric, Smith Von Zipper, Spy, Airblaster, Roxy, Dakine.
Æ vet jo at Oakley er svært bra, men også svært dyrt i Norge. Svogern min kjøpte Spy på ferie i Sveits til en bra pris og er veldig fornøyd.
Er det noen av dere som kjører på et av disse merkene? Fortell meg gjerne hvilken modell du har, hvilken type glass du bruker (ev. ulikt glass til ulik bruk), og selvfølgelig hvor fornøyd du er med akkurat dette merket/modellen.
Er det noen som har kjøpt gode briller til en god pris på nettet. Så vil jeg gjerne vite om andre plasser man kan gjøre et godt kjøp. For sportsbutikker og optikere i Norge tar seg virkelig godt betalt. Nordmenn har bra med penger mellom hendene, så det er kanskje greit, men mange av oss vil kjøpe produktet dere det koster minst tross alt.
Noen som har bred erfaring med å kjøre med lykt i mørket? Hvilke glass bruker du da?
Har du en ide om et godt brillemerke, god modell, god glasstype, god pris eller god nettbutikk. Svar innlegget :-)