Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ny bruker som vil har nye ski til topptur og heisbasert.
#174425 12/12/2011 7:27 PM
!Nsane Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei! Dette virker som ett alle tiders forum! Jeg var før en dedikert gamer, men er nå konvertert helt. Om sommeren er det Downhill og terrengsykkling med mine 2 sykler som gjelder, mens det om vinteren er alpint som gjelder. Har nå for tiden Salomon Threat ski og Noen råtne sko som synger på siste verset så siden jeg har topptipp utstyr om sommeren så føler jeg nå at det er på tide å kjøpe noe ordentlig utstyr å bruke i vintersesongen.Skal kjøpe meg nye ski og sko i julegave til meg selv. Det jeg vil ha nå er ski som trives i puddersnø, men som fortsatt funker å kjøre med i preparert løype. Har vurdert Vølkl Mantra, Salomon Quest 8 og Marker Duke 16. Noen som har noen erfaring eller tips angående utstyret? Mitt bruksområde blir sikkert for det meste heisbasert, men ønsker også å kunne ta turen ut i den vakre og ville naturen som er i området rundt hytta til mor og far, samt litt diverse toppturer. Planlegger også en Østerrike tur i Januar/Februar. Er det vanlig at folk på forumet planlegger og bestiller turer i lag? Blir jo billigere som regel hvis man er flere. Har også lyst å oppleve noen av alpinanleggene sør i Norge så om noen planlegger tur fra Oslo å til ett av alpinanleggene i nærheten så hyl ut om dere har plass til en til person. Bor egentlig i Alta, men har en bestemor som bor i Oslo så er ofte i Oslo og vil gjerne ha noe å gjøre når jeg er der smile

Re: Ny bruker som vil har nye ski til topptur og heisbasert.
!Nsane #174426 12/12/2011 7:39 PM
!Nsane Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Skredsøker må men vel også ha. noen erfaringer med Pieps Freeride skredsøker?

Re: Ny bruker som vil har nye ski til topptur og heisbasert.
!Nsane #174427 12/12/2011 8:48 PM
Medlem
Medlem

Angående ski anbefaler jeg Armada JJ. Funker veldig bra i løypene selv om de er best i pudderet.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå