Jeg har vunnet to billetter med opphold. Pluss middag torsdag og fredag. Men siden jeg fikk tak i billett for noen dager siden, vil jeg selge denne pakken. 97059887 for info.
Billett til High camp på Turtagrø kjøpes: jeg fikk dessverre ikke tak på billett og synes det er leit. Har du en for mye kjøper jeg den og blir glad. Dag på mob: 913 92 158 dagring@broadpark.no
Ser det er meldt snø der oppe i turtagrø til helga. Noen som vet om det er bart på teltområdet? Vurderer å ta med andre plugger til teltet som er litt bedre å bruke ved snø på bakken
Jeg skal på min første topptur / camp til Turtagrø:-) Har du noen tips til meg om hva som kan være lurt, kjekt, smart å ha med seg forutenom ski og utstyr til selve toppturen. MVH en nybegynner fra flatlandet Tønsberg.
Telemarkskjører som var der i fjor. Har du en ekstra billett? Jeg ønsker å utforske noen nye fjell! Kjøper veldig gjerne en billett. Ring 91112717 eller send PM
Hei. Jeg vurderer å bytte Turtagrø billett mot Lyngen billett. (Mot mellomlegg selvsagt:-)). Uansett kjøper jeg veldig gjerne din Lyngen billlett hvis du ikke kan dra. Ta kontakt hvis interessert. 91112717 eller PM
Hei! Noen som skal kjøre fra Oslo til Turtagrø fredag 10.mai (etter kl 14/15) og har en ledig plass? Betaler selvsagt! Har lite bagasje da ski etc blir sendt opp på annet vis Elisabeth tlf 95062907