http://magicshinelights.no/no/Magicshine_Norge/Hjem.html
Ville sjekket ut noen av disse! Ser sykt bra ut
Kjøpte en slik for to sesonger siden via hong kong. Et problem flere sliter med er at ledningen slites av akkurat der ledningen går inn i lykten. Og at ledningen sprekker hvis det er kaldt. Da vet jeg at Burfjord sport har fått laget en Artic versjon av magicshine lykta med silikonledning? ledningene som brukes hos Burfjord Sport skal kunne tåle - 40 grader og har en bedre batteripakke. (P.S! Etter hva jeg forstår så er nettsida demmes nede i noen uker).
Men, når det er sagt så burde dere ha litt is i magen i noen uker til. Jeg har ikke fått lov til å si så mye om produktet enda. Men, alt jeg kan si er at det kommer en lykt som vil revolusjonere toppturer i mørket. Folk som jeg har snakket med har testet denne lykta hardt i fjor vinter. Dem har lagt Lupine bettyen i skapet for å si det sånn. Jeg har ihvertfall forhandsbestilt en sånn uten å ha sett den, men bare på referanse av folk som har testet den. Pris er jeg litt usikker på, men rett under 2000 i følge løse rykter blant testerne av lykten Mere info om noen uker.