hei har prøvd ulikemåter og prøve og lært og renne motsatt vei på brettet men finner ingen enkle måter og lære dette. noen tips hvordan jeg kan lære dette?:)
For å få det til er det vesentlig at du står i riktig grunnstilling. Slik du egentlig skal stå når du renner "rett" vei også. Grunnstillingen er at du ikke skal vri kroppen mot den veien du kjører, kun hodet skal i den retningen du renner. Du må ha bøy i knærne og tyngdepunktet skal være mdit på brettet. Med andre ord skal skuldrene være rett ovenfor knærne, og knærne rett ovenfor tærne.
Du burde montere bindingene dine i duck stance! Da blir det litt enklere. Dette er en liten ilustrasjon vis du ikke veit hva det er; ( \ / ) :grin Jeg liker å kjøre med bindingene på 15, 15 grader.
ellers er det bare å gjøre som når du kjører vanlig bare omvendt når du skal lære det og trene,trene,trene. prøv å kjører annenhvert run hver vei. men ellers er det greit å kunne stå ordentlig din vante vei, før du begynner å prøve switch.
skal prøve meg på dette. men er svingigen som er værst skal jeg svinge omvendt av det jeg gjør til vanligt da? har stått på brett i 6 år nå men har aldri fått det tilrazz