Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Lipslide, Trondheim
#171760 18/04/2011 4:56 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

Heisann!

Hei, jeg fikk tre uker siden vite at jeg ikke fikk nye ski av forhandlerern jeg kjøpte de av. Det var et par Armada T-hall 08/09 som ble kjøpt som overliggere høsten 2009. Jeg hadde ødelagt dem ganske ille, men gjennom normal bruk. Jeg greide å splitte nose'n på skia helt idet jeg tuppa på en backflip -.-

Vil bare bruke dette innlegget til å fraråde alle fra å handle skiutstyr fra Lipslide i Trondheim grunnet ekstremt dårlig service, kundebehandling og i det hele tatt resultatet. Har skriftlig bevis for en garantert levetid på to år fra dem, den var tydelighvis ikke "gyldig" Sitter hjemme og venter på at skiene skal ankomme siden det er to uker siden de sa de skulle sende de. Utrolig dårlig..

Lærte at jeg aldri skal handle hos lipslide igjen!

MvhHenrik Sørheim


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171761 18/04/2011 6:19 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 50
Medlem
Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 50

har ikke du skrevet et innlegg om dette før?


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171762 18/04/2011 9:35 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

har nok d ja :Ddem fortjene at andre får høre kor jævlig hardt dem sug..


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171763 19/04/2011 5:33 PM
Registrert: Aug 2015
Innlegg: 218
RAS Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Aug 2015
Innlegg: 218

Åssen bevis har du for at dei har en min. levetid på 2 år??? Har aldrig hørt om garantier på ski - jo fabriksgaranti dersom produktet har fabrikationsfeil, men det går jo å ødelægge et par ski på ein dag, om ein har uflaks - uten det er feil i skia???


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171764 19/04/2011 9:10 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

fikk det på mail at han kunne garrantere at dem varte i minst to år


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171765 19/04/2011 9:11 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

og det va jo en fabrikasjonsfeil


 
 
Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171766 19/04/2011 9:13 PM
Registrert: Feb 2012
Innlegg: 323
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Feb 2012
Innlegg: 323

Ett råd: Ikke stol på Lipslide


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171767 19/04/2011 9:14 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

det i har kommet frem til no ass, dem sug, e en grunn til at dem ofte har et skilt oppe i ruta kor d står "Googles 30%"


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171768 19/04/2011 9:17 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 1
Nytt medlem
Offline
Nytt medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 1

"Jeg greide å splitte nose'n på skia helt idet jeg tuppa på en backflip"

Det e jo ikke fabrikasjonfeil da?Du kan jo ikke kjøpe deg en ferrari, kjøre den rett i fjellveggen, for så å dra tilbake til forhandlern å be om ny..


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171769 19/04/2011 9:19 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

limen som svikta, sont ska ikkje skje. Man kan også kjøpe en ferrari og kjøre 100km så funke ikkje motorn meir...


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171770 21/04/2011 7:11 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 1
Nytt medlem
Offline
Nytt medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 1

Jeg tror helt sikkert at fabrikk/importør har en del lignende saker i året. Når det er sagt, har jeg selv reklamert på ski hos Lipslide og fått utmerket service hos butikken, men selvsagt også hos importør/fabrikk, som vanligvis tar avgjørelsen etter at reklamasjonsskjema er fylt ut og skiene sendt inn. Dette dreide seg om et par ski som hadde en defekt og som jeg etter to turer med normal bruk fant verdige til en reklamasjonssak.

To år, noe som antakelig tilsvarer mer enn 100 km i en ferrari, der man "ødelegger skiene ganske ille" og deretter splitter tuppen på skia under en baklengs? Tenk deg litt om da. Det er i hvertfall ikke en fabrikasjonsfeil. I beste fall gir butikken deg et godt tilbud på nye ski, i verste fall får du skiene i retur. Synes det var rart du fikk skriftlig 2 års garanti, men ved normal bruk skulle det ikke være noe i veien for at skiene lever 5, 10, kanskje 15 år. Fatter'n sine Fischer ARC er sikkert 25 år, de holder fortsatt koken.

Når man kjøper et par ski kan det være lurt å se på fabrikkens egen policy:http://armadaskis.com/company/warranty-policy/

Eksempel: Har du railet med skiene? Da er garantien ugyldig.

Du er nok ikke den eneste som sitter og er bitter. Lipslide er nok heller ikke de eneste som har fått samme type henvendelse. Men ikke bruk dette forumet for å henge ut enkeltbutikker. Ta det med butikken.

Glad påsk! :cool


Re: Lipslide, Trondheim
HenrikSorheim #171771 21/04/2011 9:53 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 57
Medlem
OP Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 57

dem sprakk litt etter to ukers bruk men i fant d ikkje verdig for reklamasjon, å så den sesongen her sendte i bilda til dem og dem sku ta dem inn, den uka i venta på info om kossn i sku gi dem skia tok i en backflipp og knuste skia i stykker