Sitat skimachine:Ble mye rot her... Du bør ikke prøve å vri deg ut av bindingen når den er låst/i gå mode: det kan ødelegge insertene i skoene, eventuelt plastikken rundt. Ihvertfall så bør du ikke bruke for alt for mye kraft.Gi gjerne en oppdatering når du har blitt klokere - sikler litt på den bindingen selv. Lurer også på om du klarer å vri bakbindingen med staven...
Det ligger nok noe i det du sier at den er mest ment for DIN justering i gåmodus ja. Jeg har studert bindingen en del og har liksom ikke helt skjønt hvordan den skal påvirke utløserfjøra, men jo mer du skrur til, jo høyere/strammere vil jo låsepunktet på gåmodusen bli. Så du er nok ikke helt ute å kjører med den uttalelsen der
Nå har ikke jeg montert den ekstra "klossen" for det høyeste gåpunktet. Så det å vri bakbindingen med staven krever nok en eller annen superkraft for å få til :P Men mulig det går med "klossen" montert.
Har ikke fått så alt for mange turer med utstyret enda, men håper det blir en del i jula. Så får heller komme tilbake når jeg er noen erfaringer rikere!