Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hemsedal Snowboardpark, noen ønsker?
#12377 15/08/2009 7:33 PM
Tomma Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei!jeg jobber som Shaper i Hemsedal skisenter og jeg lurer på hva alle dere kunne ha ønsket att parken skulle hatt av elementer, hopp ovs til vinteren?

jeg lover ikke noen som helst, men er bare nyskerig på hva dere ønsker.

tviler på att sjefen min (Lars Eriksen) ikke har en plan allerede om hva det skal være der.

men jeg fikk noen spørsmål i fjor fra noen kolegaer som kjører heis, om noen elementer som de ville hatt. spurte Lars, men svare jeg fikk var den att selv om ideene dems er gode så har vi ikke tid, begrunn av (noe som ikke er rellevant å si her). Men til denne sesongen som kommer kan det kansje være muligheter til ønsker!

kansje det kommer noe dere vil ha!

Re: Hemsedal Snowboardpark, noen ønsker?
Tomma #12378 16/08/2009 6:45 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg har masse ønsker!! Har sesongkort så dette er viktig:razz Hadde vært fett med noen vanlige 10 cm bredde railer og noen kule bokser. Hadde også vært fett med flere rails i blåparken pluss litt større funbokser. Ellers syns jeg det ganske grei park i fjor.:wink

Bokser
Tomma #12379 16/08/2009 9:47 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg synes dere burde fått noen vanlige flat boxer osv. er så mye rart en kan gjøre på disse ( sånn andy perry og will wesson style)

Tomma #12380 16/08/2009 10:19 PM
Tomma Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

vel! dette med rails vet jeg ikke om det kommer i år, men dere som vet den gamle veien som man kunne kjøre oppgover til skarsnuten og vidre innover med som i sessongen som var ble brukt til løype, så prøver vi å lage til en egen rail park der. denne løypa er en nedlakt vei så den er perfekt for en railpark.

ulempa med denne løypa er det att den starter fra turistløypa så det kan ende med att det blir mye folk som ikke vet helt hva de har der å gjøre, for å si det sånn.