For meg sto det mellom K2 Coomback(Herre mod av Gotback) og Hardside. Valgte Hardside siden jeg skulle ha en all mountain ski der jeg kunne dra på skikkelig i bakken når jeg ikke lekte meg i pudderet. Skia er noe stivere pga sandwich konstruksjonen og har en noe lavere men lengre tiprocker men er ellers en helt lik ski. Fikk testet den ut veldig godt i det italienske/svetsiske pudderet i Cervinia/Zermatt for bare noen uker siden. Den hadde god flytevne og var presis og trygg til en hver tid. Kun i bakken og transport etappene ble dem litt nervøse da det ikke var noe press på skia. Så for meg var dem helt perfekt så lenge man jobba på litt. Har montert ntn bootcenter -1 som gjør at jeg har noe mer flyt i pudderet. Med ntn kan jeg justere frem og tilbake ved å løsne 2 skruer og da få bindingen bootcenter eller -2 som er supert i pudderet:-) Erfaringen min fra å ha testet alle 3 bindingsposisjonene på skia gjør at jeg kan anbefale en montering av din Voilë binding på -(minus) siden av bootcenter :-) Lykke til!