Sitat Pondus80:Ble tilbudt "2nd quality" med optiske feil + en kompensasjon på 90 euro i stedet, ...
Vil tro det er 2nd quality du fikk tilsendt i første omgang. Mange snakker om at det er det Sport Conrad driver med, og derfor selger såpass billig som de gjør. Virker som de avslørte seg litt her.
Om Dynafit ikke har på lager er det lite trolig de får inn. I de aller fleste tilfeller er skiene for denne sesongen ferdig produsert, og skifrabrikkene begynner å ta inn bestillinger for neste års ski, hvorpå produksjonen starter ganske raskt.
Men igjen, jeg vil tro det er Sport Conrad som prøver seg på en frekkas her og gjør hva de kan for å selge unna ski med produksjonsfeil. De har nok kjøpt opp et helt b-lager fra Dynafit's fabrikk (samt andre skiprodusenters fabrikker...), ski som kanskje egentlig skulle destrueres.
Vil presisere at jeg ikke vet om dette stemmer eller ikke, ren spekulasjon fra min side basert på mange rykter rundt omkring...
Kutt heller selve borret i to, lim den ene delen under skia og lat som du har drilla i vei... Vips to par ski! :wink
Lykke til uansett!