Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Topptur med Oppdal som utgangspunkt i slutten av mai
#165811 09/04/2009 5:00 PM
Are M S Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Er det nokon som har erfaringar med toppturar i oppdalsområdet i slutten av mai? Skal opp dit i veke 22 (siste veka i mai) og har tenkt å ta med ski og feller. Eg reknar med at Snøhetta framleis er bra på den tida, men er det nokon andre toppar i området som framleis har snø og kan by på ein del høgdemeter med skikøyring utan å måtte gå for langt frå bilen til snøen? Dronninga har vel til dømes ein ganske lang anmarsj gjennom bjørkeskogen på den tida...

Re: Topptur med Oppdal som utgangspunkt i slutten av mai
Are M S #165812 09/04/2009 9:35 PM
Entusiast
Entusiast

I slutten av mai må du nok regne med noe gange uansett med mindre du skal kjøre langt avgårde. Sør eller sørvestover er vel grovt sett fasiten.

Dronninga er nesten å foretrekke til fots gjennom bjørkeskogen fremfor råtten snø (jeg har prøvd begge deler). Hadde en fantastisk tur på Dronninga i pinsa i fjor - mulighetene er i hvert fall til stede smile

God tur!

Re: Topptur med Oppdal som utgangspunkt i slutten av mai
Are M S #165813 11/04/2009 7:31 AM
Are M S Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Tusen takk for svar,

Du har sikkert rett angåande Dronninga. Har gått der sjølv ein gong tidlegare på ski og husker bjørkeskogen som knallhardt slit. No hjalp det ikkje på at eg hadde 40 mm feller på sikkert 65 mm ski, men men.

Når det gjeld Snøhetta må ein vel no gå eller sykle inn til snøen på den tida? Vegen inn er vel blitt permanent stengt, eller?