Vet ikke om jeg direkte skal rise den bindingen, men jeg skal selge mine ski med akkurat denne bindingen på.Veier ca. 85, har ikke kjørt dirkete veeeeldig hardt med den, men den løser seg ofte ut . Du må hele tiden passe på at de ikke er snø hvor piggene skal stå og heller ikke under selve frambindingen. Kan hende jeg "sløv" med dette, men uansett er det et irritasjonsmoment. Men har aldri plagdes med dette når jeg dropper.
Men den skal ha det, skal du gå mye, er det en klar vinner. Har heller ikke hatt DIN høyere enn hva som passer meg. Tror de står på 9. Vektmessig er de også en vinner. Føler de mangler litt kjøremessig. Men nå sammenligner jeg med Duke som jeg har montert på andre ski.
Duke er fysisk stor og tung i forhold til Dynafit. Heller ikke så behagelig å gå med som Dyanfit.
Kan vel ikke si at Dynafit FT12 er et dårlig kjøp.Men det er ikke Duke heller. Kan dessverre ikke velge hva jeg synes er den beste, Duke er først og fremst kjøreglede, mens Dynafit er bedre på lengre turer hvor du skal få og er mer en allrounder.
Håper du fikk litt ut av det i det minste : )