Takk for tipsene! Kan iallefall bekrefte at Rå Sport ser ut til å bli en drømmebutikk, med masse fine ski og ellers det man trenger for pudderkjøring. Egen sofaavdeling med peiskrok, hadde jeg flyttet tilbake til Oslo så hadde jeg definitivt frekventert denne butikken ofte! Hyggelig betjening, og det skadet jo ikke at de som har agenturet på Black Diamond var der tilfeldigvis, og dermed fikk jeg ta å føle på ei ski som kommer til neste år, Black Diamond Justice.. Lillebroren til Megawatt, så ut til å være ei kjempeski for toppturer!
Sportsnettbutikken var fin den, men da særlig på alt annet enn skisiden, lignet egentlig mye på det de presenterer på nettsidene deres, som er innholdsrik og spennende, men relativt kjedelig på utvalget på ski. Ikke ei rockerski såvidt jeg kunne se..
For andre skinerder, i Harstad finnes det en butikk som heter Parabolflua. Den er fullt på høyde med disse butikkene, særlig på utvalg i ski, og de ansatte har kompetanse så det holder (og de har Volkl Kuro i lengde 185 inne.., ihvertfall før helga). I Narvik for eksempel, finnes det ikke en eneste butikk som satser for alvor på frikjøring, der er det 95%alpint som gjelder!