Sitat Missbehaved :ok. kanskje det ikke blir så ille likevel da.. Jeg er litt over 60 kg. Får håpe det funker 
</p>
Se avsnittet under AT-skishttp://www.wildsnow.com/articles/at_skis_tips/at_ski_tips.htmSiden du faktisk har kjøpt skiene, så har du vel egentlig ikke noe annet valg enn å utnytte de kvalitetene en kort ski gir. Jobb med å ta kontrollerte kortsvinger på alle typer snø - fra is til løsnø og skare...det vil du få mye igjen for: kontroll er det viktigste når du driver med skikjøring som krever en redningsaksjon ved skade. Det er riktig som det sies at korte ski ikke flyter så godt, men det er ikke noe stort problem. Hvis du ikke flyter, så får du pumpe...eller øke farten til du flyter - 10 cm betyr ikke sååå mye. <p>Når man tilbringer litt for mye tid på nett, så begynner man nesten å tro at det ikke går å ha det gøy på annet enn lange og brede ski. Jeg startet med randoustyr for snart 11 år siden - hadde korte smale ski, myke sko....ikke like bra som utsyret jeg har nå, men det var gøy, og jeg det gjorde meg til en bedre skikjører. I alpene er det fremdeles ikke uvanlig å se korte og smale ski på tur - men sjelden med twin-tip. Så: kos deg med det du har kjøpt og tenk at det er teknikken som får deg ned bakken med stil, og ikke utstyret!