Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Scarpa Randonésko - hvor får man kjøpt de i Norge.
#163720 21/03/2005 2:40 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg er på utkikk etter Scarpa Denali TT eller Matrix randonée-sko. Etter å ha fulgt med på dette forum, innser jeg at Denali TT nok er vanskelig å finne i Norge, men kanskje Matrix er langervare noe sted.. Ingen av butikkene jeg har vært innom har dem. Kan noen hjelpe? Vil helst prøve skoen før jeg kjøper - har litt "ukurant" fot..

Samme lest?
Nils Anders #163721 22/03/2005 2:38 PM
Fersking
Fersking

Normalt har lignende sko fra samme produsent samme lest, så om du finner at Scarpa Denali XT passer bra (den har de vel på Oslo Sportslager og Intersport Gigant i Trondheim) så er det godt håp om at TT eller Matrix i samme størrelse også passer. Så kan en av butikkene over sikkert bestille den skoa du vil ha, eller du kan bestille selv fra www.telemark-pyrenees.com (men om du bare skal ha sko blir frakt litt dyrt).

Takk for svaret!
Nils Anders #163722 22/03/2005 4:00 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Har ikke Scarpa gjort endringer på Thermo-lesten fra i fjor? Lesten ser i alle fall forskjellig ut - vet du om det er store forskjeller? Siden Denali XT er fra i fjor har den vel neppe den nye lesten...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå