Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
www.snowtalk.no
#12000 25/12/2008 11:14 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Tenkte bare at flere her sikkert er intressert i en side som er mer reindyrket forum side (både snowboard og ski) så da har vi fått lagd ei side som handler akkurat om dette emnet.

www.snowtalk.no

Vi ønsker alle velkommen, vi trenger flere medlemmer av alle typer wink

Hilsen Dakine, snowtalk.no

Hva er poenget
Snowboardforum #12001 26/12/2008 12:11 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

med å gå fra et kjempebra forum, til et nystarta et uten en eneste interessant forumtråd?

Re: www.snowtalk.no
Snowboardforum #12002 26/12/2008 12:37 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Som du selv sa er det nystartet, så kansje det er derfor det ikke er så mange intressante tråder enda?Eller at ikke alle syns det samme som deg er interessant?:winkUansett så er målet med dette forumet og bli KUN diskusjon rundt Ski/snowboard, så det blir og ta det ett steg nærmere ett reindyrket ski/brett forum.

Selvfølgelig
Snowboardforum #12003 26/12/2008 12:52 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Alle har rett til å starte de diskusjonsforum de vil.

Men etter litt kjapp research, vil du altså ha medlemmer til et forum som på over to måneder har fått 30 medlemmer.

Det har blitt postet 312 uinteressante(etter min mening) innlegg der en meget lav andel av disse faktisk omhandler ski/brettkjøring.

Av disse har nærmere halvparten blitt postet av administratorer/moderator selv.

Du må regne med kritikk når du reklamerer for et elendig produkt. Iallefall når du reklamerer på kanskje norges beste forum for ski/brettkjøring.

Snowboardforum #12004 26/12/2008 1:09 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Målet med dette emnet var og få folk til og ta en titt innom forumet og kansje bli medlemmer, du har i hvertfall fått sett det nøye nok ;)Og ja, legger ikke skjul på at det er i en startfase, defor deltar seff admins ekstra mye.å ja, alle er kansje ikke snow-relaterte, men vi prøver ihvertfall og lage emner som alle kan være med på.Målet var aldri og få kritikk/ros for forumet, kun å prøve og skaffe noen nye medlemmer, det tar jo tross alt kun et par minutter å lage en bruker.Vil ikke si at dette direkte er et produkt, vi gjør jo ikke dette for å tjene penger, mer fordi vi ønsker ett slikt forum og prøver å gjøre det så bra som mulig.

Snowboardforum #12005 26/12/2008 2:03 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

...som å invitere kunder til en butikk uten varer, spør du meg...

Props
Snowboardforum #12006 26/12/2008 2:26 PM
Avhengig
Avhengig

Jeg synes konkurranse er positivt, og synes det er bra at folk har engasjement og forsøker å lage alternativ til FriFlyt.

Men, snowtalk-forumet ser dessverre alt for amatørmessig ut. Dessuten finnes det nesten ingen brukere/medlemmer der; det er nesten ingen tråder, og de trådene som er handler lite om ski/brett!

Når man i tillegg forsøker å rekruttere nye brukere fra FriFlyt, Norges beste nettsted for ski-og snowboard-entusiaster, så har man litt av en utfordring foran seg.

Helt ærlig, så har man nok bitt over litt vel mye...

Som andre har nevnt her; slik snowtalk.no ser ut i øyeblikket, så er det omtrent som å invitere folk til en butikk uten varer.

Slike butikker er kjedelige, får ikke kunder, og forsvinner veldig fort...

pent
Snowboardforum #12007 26/12/2008 5:54 PM
Veteran
Veteran

til å være en nyoppstartet side syns jeg designet og forumlayouten/funksjonene ikke var så aller verst jeg:) er vel faktisk flere funksjoner og enklere i bruk enn friflytforumet..

men likevel; tror det kan bli vanskelig å få noe driv i det med nok aktive brukere o.l. imposivel.no(lagt ned eller noe) hadde jo over 700 brukere tror jeg + sponsorer og fete konker, men greide likevel ikke holde det gående.. synd at det blir sånn:surprised

heisann
Snowboardforum #12008 27/12/2008 5:06 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

escimo: websiden har jeg laget da jeg savner ett skikkelig ski\snøbrettforum. Friflyt er en veldig bra nettside på mange måter, men forumdelen her tilfaller meg ikke.

Du burde og sjekke "kildene" dine bedre, siden har vært oppe siden 10. desember, ikke 2 måneder.

tb77: jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk, men å bare si at "siden ser amatørmessig ut" hjelper meg ikke særlig. Kunne du utdype det?

Jeg var i utgangspunktet skeptisk til å legge ut om snowtalk.no her på siden, men all pr er god pr, right? Så hvis dere vil bli med på oppstarten av et forum som har potensiale til å bli stort (behovet er absolutt tilstede), registrer dere og skriv noe (ikke lag kvalm, det klarer vi oss uten). Hvis ikke, who cares? Dette er bare et gratis tilbud til de som vil ha det, nothing else.

Snowboardforum #12009 27/12/2008 5:20 PM
Entusiast
Entusiast

Var admin / moderator på et av Norges største design-community's, der var det strengt forbudt å reklamere konkurrende forum. Er tydeligvis ikke slik her, men for all del : )

Rendyrket snowboard / ski forum sier du ? Friflyt er vel strengt tatt det mest rendyrkede du får tak i? Folk flest vet om Friflyt og deres kvalifikasjoner. Ser mer på det som en referanseside, har vært her lenge og har gjort godt inntrykk og har dermed fått godt ry.Tror ikke de som har gjort seg til rette med Friflyt, kommer til å "bytte" over til et nytt forum. Friflyt's forum er jo rendyrket i kategorier så skjønner ikke hvorfor vi skulle være intressert i et rendyrket forum for?

Snowboardforum #12010 27/12/2008 7:23 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Må gjerne fjerne dette for min del altså.

Er forsåvidt ett godt poeng at dette er et dårlig sted å reklamere for et annet nettsted. Folka her har jo allerede funnet sitt snøsportforum, er ikke de vi er ute etter... smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå