Ser Norvis er nevnt her. No er det tre år sidan eg prøvte det og eg håpar dei har gjort noko med produkta sine...
Jobba som førar på folgefonna ein dag i Juli og hadde sunblokken deira på nasa og ellers vanlig faktor 20 i resten av fjeset...La meg seie det slik at eg vart så brent at eg har merke på nasa den dag i dag!!!! det fungerte IKKJE.
Og å smørre seg inn med Aplefett før ein går på ringstind? Hudkreft er skummelt og skadar sola påføre huda reparerer seg dårlig. Ein kan rett og slett risikere å gå på ein kjempesmell. HAr vore ute for folk som på dagar der sola teke ekstra hardt i jotunheimen har smurt på seg faktor 25 og alikevel enda opp med det som ligna brannskadar og blemmer i huda.....
Ville ikkje rørt alpefett med ein pinne ein gang..dessutan er feitet huda lagar sjølv det desidert beste. Berre å la være å vaske seg med feks alkohjolbasert sminkefjerner eller andre hudprodukt før ein reiser til fjells. Vannbaserte hudkremar er gjer også at huda vert kaldare....
Berre som nokon velmeinte råd frå ein som har gjort frå seg sin del av solbrenning her i livet