Kjøpte disse støvlene rett før jul i fjor, etter å ha brukt de på 2 toppturer og 3-4 ganger i bakken knakk den delen på helen som sørger for gå/kjøre-stilling. Dette er ikke holdbart. Jeg er ganske tung ca 0,1 tonn men hopper eller dropper ikke, så de burde tåle mere. Synes heller ikke at de var stive nok. Det er også et problem at støvelen er støpt på en slik måte at det er en høy fotbue inni skoen, dette passer heller ikke for de som er plattfot eller har lav fotbue, dette er også ganske vrient å gjøre noe med. Jeg puttet noen såler inn under innerstøvelen som jeg hadde klippet vekk fotbuen på, dette hjalp litt men ikke bra nok. Synes heller ikke at den var videre behaglig å gå på, synes at den har litt for lite "gå-bevegelse". Ellers er fremovervinklingen veldig bra og aggresiv. Må kansje nevne at jeg ikke kjører på dynafit system men på fritschi freride.
Har prøvd garmont adrenalin i noen dager og denne skoen er jeg utrolig fornøynd med. God til å kjøre/gå med, tror den faktisk er litt lettere også, men den er ikke dynafit-kompatibel hvis det er det du tenker å bruke den til. Eneste problemet som jeg har erfart sålangt med adrenalin er at noen skruene løsner, men dette kan vel løses med skruelim(lock-tite).