Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Truger
#161783 05/11/2006 1:10 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hei! Jeg driver og sjekker markedet for truger om dagen men er usikker på hva jeg skal kjøpe! Er ute etter truger som jeg skal bruke på toppturer. Fint om noen har noen tips til truger de selv bruker, og de er fornøyd med. Ting som er viktig er vel støtte for hælen og at de passer for dyp snø. Takk til alle som svarer! smile

truger til topptur
Pudderboy #161784 07/11/2006 2:39 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg kjøpte meg GV nyflex ifjor, og er kjemefornøyd med de. De har gode gripeevne og bærer bra og har også hælstøtte som kan slåes enkelt av og på. Tror de koster rundt 1900kr.

truger
Pudderboy #161785 07/11/2006 2:57 PM
Fersking
Fersking

Jeg har brukt tubbs truger ern del, mest modellen som jeg tror heter altitude. Har vært veldig fornøyd med disse, uten at jeg har noe voldsomt sammenlikningsgrunnlag. Pass på at de trugene du kjøper roterer fritt på foten, det vil du spare mye krefter på. I tillegg kan det være greit å ikke kjøpe dem for store, i alle fall hvis du skal gå i litt krunglete terreng. Hvis du bare skal bevege deg på store flater kan du godt kjøpe svære, men når det blir krunglete er det veldig greit å kunne sette den ene foten foran den andre uten å tråkke seg på "tærne".

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå