Hei!
Har et flow infinite som jeg kjøpte i fjor...Brukte det kun 3 ganger..Har bestemt meg for å selge det etter å ha starta med telemark-ski!
Brettet er 164 langt og er en ekstra brei modell for ekstra flyt. Jeg syns det funka fint både i bakke og i litt pudder..veier sjøl ca. 85 kg..
Her er hva flow skriver om brettet: DescriptionDesigned to handle team-rider Risto Mattlas diverse demands, the Flow Infinite is a board you can take anywhere. It responds in deep powder and delivers pop on either groomed or natural transitions. Built to clear the most intimidating gaps in the park, to stick back-to-back 10s in the pipe, and to hold the steepest lines in Alaska, the Infinite's all-mountain agility is unsurpassed. Engineered using the Lite Quadrax with Carbon and Whiskey Royale, encased in a directional shape with our DT sidecut for a light, snappy, powerful ride.
Directional all mountain freestyle shapeTruFlex coreLite Quadrax with Carbon glass layup and kevlarWhiskey Royale constructionDT sidecutOptix 4000 Sintered base with structurnMicro Insert Pattern - 24 binding inserts to really fine tune your stance.Factory tuned edges
påmontert er Flow Amp9 bindinger (Sånne kule med nedfellbar bakplate så du slipper å klikke bindingene hver gang du går av stolheisen!)
ikke så sikker på pris men rundt 4 lappær kanskje?
Send meg en mail hvis du er interessert!
arnibjarni(ætt)hotmail(dått)com-Joar