Jeg har ingen respekt for voldsgærninger jeg heller, Pelle.
(Den omtalte fyren i Bærum må gjerne tryne seriøst på brett en av de nærmeste dagene uten at jeg mister nattesøvnen)
Men, å begynne å bruke et forum som FriFlyt til å henge ut slike folk med navn (og kanskje bilde også?)synes jeg blir veldig, veldig feil. Fyren bør få en kraftig straff (ønsketenkning i Norge, så klart), men av den instansen som har som oppgave å opprettholde lovverket; nemlig rettsvesenet.
FriFlyt må ta seg av sin oppgave: å omhandle heftige fysiske fritidsinteresser som vi elsker, om det så er til vanns, på/i snø, bratt, flatt, vertikalt, you name it...
Det bør ikke handle om å henge ut folk.
Dessuten, av de folkene som er på after-ski, så kan det godt tenkes at det finnes andre små-psykotiske drittsekker som slår deg ned uten grunn, slik det er ute på byen ellers, selv om de ikke har vært navngitt på FriFlyt.
Man kan ikke bekymre seg for tullinger som muligens ønsker å skade deg. Man kan rett og slett ikke bekymre seg for ting som KANSKJE vil skje. Jeg mener, man kan bli kjørt ned og skadet/evt. drept av bilførere i pillerus bare man går ut stuedøra.
PS! Hvis den omtalte slosskjempen fra Bærum tilfeldigvis skulle være på FriFlyt, og lese dette...vel, et lite tips:Ikke hopp på MEG, er du snill, om det så er på gata eller på after-ski. Noe av det verste jeg vet, er folk som utøver vold mot andre helt ubegrunnet, og jeg driter i hvilke psykiske problemer man måtte ha som unnskyldning. Slike folk fortjener å få igjen med samme mynt.
Så, angrip meg, Bærumsgutten med brettet, og begrepet rød snø vil få en helt ny betydning...I shit you not!
:cool