Hva heter du som var på Skjorta.....
|
Fersking
|
OP
Fersking
.....i fjor vår. Vi gikk sammen mot toppen og klatret de siste meterene i kraftig motvind. Slappe pappa kom seg vel ikke halvegs en gang:-) Endelig nådde du toppen etter å ha måttet ta vendereis flere ganger tidligere pga dårlig vær. Da vi kom ned så måtte vi vasse i isvann til knærne etter å ha funnet ett passende vadested. Dumme meg spurte jo ikke om navnet ditt før vi skiltes lag og du dro tilbake til Trønder-heimen. Tenk.... Vi kunne jo tatt masse flotte turer her i traktene :-)
|
|
|
 Re: Hva heter du som var på Skjorta.....
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
her mangler jo bare the theme from brokeback mountain i bakgrunnen...
|
|
|
 "...i vår. Mot toppen..."
|
Medlem
|
Medlem
...Romantikk, eller bare en kul turkompis... La disse finne hverandre :-) Legger inn en "BUMP" så blir den stående øverst i forumet lenge :-)
|
|
|
 heh,
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
det var nummeret før det kom en homo-erotisk spøk fra denne kanten også, men jeg ser at den betimelige brokeback linken allerede er kommet...
|
|
|
 To ting:
|
Medlem
|
Medlem
For det förste: Til dere tre som har svart pä dette innlegget: Hvorfor tenker dere automatisk at det er en gutt/mann det er snakk om? Innlegget sier nemlig ingenting om det.. For det andre: Hva sä om det er en mann/gutt det er snakk om? De tankene dere da fär i hodet sier mer om dere enn om han som skrev innlegget! Hallo! vi er i 2007!! Hvis noen trenger hjelp sä er det dere....
|
|
|
 -->"Hallo! vi er i 2007!!"
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
så det du sier er at om det er til en mann (noe du helt korrekt påpeker vi ikke har noen indisier på), så er mannen homo!?? i motsetning til deg, så så vi det litt komiske i språkbruken og oppbygningen i teksten til denne søkende mannen, og kommenterte dette med et par - (for noen!) - humoristiske setninger. I mens kommer du med noen hissige pekefingre og utroper mannen for faktisk å være homofil om han skriver til en annen mann! Men ja, kanskje jeg trenger hjelp; ble det forbudt for menn å gå på tur med andre menn i 2007? eller rettere sagt: er man dermed homofil?vet ikke helt om du er rette person til å hjelpe meg, deimot! avslutningsvis: slapp nå av litt, Beritsen! ikke vær så sinna! smiil og vær blid og kos deg i stedet for å la deg provosere av latterlige ting som dette!
|
|
|
|
|
|
 Jøje meg..
|
Ringrev
|
Ringrev
Det er vel ikke akkurat det hun skriver heller, men her ser det ut som om folk tar løs i ren Se og hør- stil. Jeg synes at det å komentere slike forum-innlegg med hentydninger om seksuelle preferanser er barnslig, unødvendig og lite passende uansett humoristisk vinkling eller ikke.Ikke kult når andre diskuterer din seksuelle legning i en forumtråd på nettet.. Håper Amadir driter i det som er blitt skrevet over og får kontakt med turkameraten eller venninna.
|
|
|
 Øy Beritsen
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Dette er guttehumor okey, og til Roy Ripe for den del... ikke vær så Gløshaug bokstavelisk talt her nå da. For å ta litt brodden av det hele her; to karer jeg har hørt om gikk over grønland. langt om lenge, lenge om langt og alt det der. Midtveis åpner de en "halvveis" gave av broren til han ene. pakker opp sølvpapir og håper på sjokkis og øl. Inni pakken ligger det en halvflaske sjampis og en kondom. Det er morro det.
|
|
|
 Jeg syntes bare...
|
Medlem
|
Medlem
..det var kos jeg :-) Bryr meg midt i ryggen om det er jente, eller gutt. Håper Amadir finner vedkommende. STÅ PÅ
|
|
|
 ->Roy Ripe
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
seff var det ikke slik hun mente det, det skjønner jo alle! men det kan tolkes på den måten, og da var det jo i min barnslige plikt å gjøre det! og ja, kommentarene var barnslige de òg, ingen tvil! unødvendige? muligensupassende? opp til en hver bare å konstatere at nok et forsøk på å få et snev av humor inn på verdens kanskje mest kjedelige forum gikk rett i dass... btw: vurderer å bytte navn til Jibbe-Jørgen, det burde rettferdiggjøre det meste!
|
|
|
 Humor er fint
|
Ringrev
|
Ringrev
Men det er ikke alltid det passer. Hva ville du selv følt om noen diskuterte din egen seksuelle legning i en forumtråd på nettet? Det er ikke alle som synes det er så gøy, og noen personer kan ta seg nær av sånt, og det bør vi prøve å unngå, det er bare det.Jeg skal overhodet ikke påta meg noen rolle som moderator eller moralsk vokter her inne, det må hver enkelt være overfor seg selv, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet og klødd i fingre og tastatur etter å komme med en eller annen kommentar når noen legge hodet sitt på stabben, men jeg prøver å la være, selv om det fører til at jeg går rundt med rykkninger i munnvikene resten av dagen. Jeg ville bare nevne det lissom, til ettertanke og sånn.
|
|
|
 Dette er en "gutt søker jente" -sak.
|
Fersking
|
OP
Fersking
Det skulle ikke ligge noe i linjene som sier noe om det her er snakk om gutt-gutt-greie. Jeg syns egentlig at det er underlig at diskusjonen kom opp i det hele tatt, men det får så være. Uansett, jeg er ikke homofil og driter i det om noen som tror det. At temaet kom opp sier vel litt om at innlegget mitt var noe vagt. Det gjør vel ikke akkurat sitt til at jeg skulle nå målet, desverre. Forøvrig er hun "turjenta" lyshåret og har vært i Canada på ski....
|
|
|
|
|
|
 Uansett så er det vakkert skrevet.
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jeg mener det er et vakkert innlegg. "Dumme meg spurte jo ikke om navnet ditt før vi skiltes lag og du dro tilbake til Trønder-heimen. " Dette er gull! Jeg håper dere finner hverandre og lager barn. Du er herved nominert til nobelprisen i litteratur.
|
|
|
 ,
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
skjora er sikkert hur grom som helst. Når hormonene raser er det fort gjort å utelate denne viktige detaljen når man skriver sine innlegg på forumet. Dersom poenget med humor er at man ikke skal fornærme folk mr. ripe, da har ikke vi mye felles sans for humor. Lytehumor, kynisk morro, gøy på andres bekostning og annet faenskap (inkl. homoerotikk) er viktige bestanddeler av humor spør du meg. "Arguing on the internet is like gold in paralympics, even though you`re a winner, you are still retarded"
|
|
|
 Ok
|
Ringrev
|
Ringrev
Jeg gir meg. Men da skal jaggu jeg slå meg løs også! Er det noen her inne som er dårligere på ski enn meg som jeg kan mobbe? Ingen..? Ehm.. *snufs*
|
|
|
 Æ ROY, Æ...
|
Medlem
|
Medlem
... e dårligere :-) I mårra skal æ teste ut G3 sine 2008 mod. m telemarkbindinger :-)
|
|
|
 Tar det hele litt lenger (Faarlund-style)
|
Fersking
|
Fersking
Du er 16 år: D-spinn, bio 7, switch frontside, corka 9, Drømmen om kangarooflipDu er 20 år: Skiboms, bobil ferie i Iran, impulsturer til alpene drømmen om gratis skiDu er 30+år: Volvo V70, siberian husky, randonee, pulk, 7.sans-planlagte gutteturerDu er 60+år: Hytte på fjellet, den doble soveposes retur, nostalgiske puddersvinger i barndommens bakker. Er vakkert å se at med årene så blir livsstilen virkelig en del av livet. Ikke bare en identitet man kan bestille på vpg.no. Man lever og ånder for det man er. Selvfølgelig mister man litt av den agressive attituden underveis, men samtidig blir man ydmyk i forhold til det fantastiske store man er en del av. Ungdommens naivitet og fandenivoldske råskap blir byttet ut med en nostalgisk lengsel etter å finne seg selv i storheten. Så du som gikk opp på Skjorta i fjor vår, svar Amadir da. Det moderne friluftslivet vi bedriver trenger litt løøv, ikke bare tekniske betegnelser og dyrt utstyr.
|
|
|
 4 av 5 mulige
|
Medlem
|
Medlem
Volvo [X]Siberian Husky [ ]Randonee [X]Pulk [X]7.sans gutteturer [X] Har 4 av 5 mulige, ikke dårlig.
|
|
|
|
|
|
 1 av 5
|
Medlem
|
Medlem
Volvo [ ]Siberian Husky [ ]Randonee [X]Pulk [ ]7.sans gutteturer [ ] Har kun 1 av 5 mulige. (-: Det er fortsatt håp. Hmm, jeg er klar for bobilferie i Iran. Ihverftall en tur dit.
|
|
|
 musikken fra Brokeback mountain?
|
Medlem
|
Medlem
Har vært opptatt med å stå på ski, og ser at jeg egentlig e litt seint ute...men synes tråden va morsom og litt mer givende enn det vanlige jibbermølet..Det va ikke det at æ ikke skjønt at dåkk ment det humoristisk gutta, desto mer fornøyelig va det å oppdag at det va ei jente Amadir va ute etter...det va det som va hovedpoenget mitt. Det ska forresten mer til for å hiss mæ opp, synes det e koselig å hør at så mange av dåkk går å nynne på brokeback mountain themet;)
|
|
|
 Snakk om fiasko, gitt :-(
|
Fersking
|
OP
Fersking
Ja.... for de av dere som har fulgt med i denne tråden og som lurer på om jeg har fått napp.....så kan jeg si at det har overhodet ikke vært noen suksess. He-he..... det var vel temmelig døfødt opplegg dette. Men som Beritsen skriver.... er vel greitt med en annen tråd enn alle de "kule" trådene om bindinger og kule triks som mange tror at de kan noe om. Jeg kan ingenting om dette.....men jeg kan en ting ihvertfall: Lage pizza og nyte belønningen ved å traske i timesvis oppover i tung snø. Jepp!! Ha en fortsatt god sesong, folkens!
|
|
|
 Amadir
|
Medlem
|
Medlem
Det var kjedelig at det ærlige forsøket ikke ble en umiddelbar suksess, her har vi alle noe å lære:) Møter vi en fremtidig turkamerat så er det om å gjennomføreen presentasjon med fullt navn for deretter å lime navnet til hjernebarken...
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
fant ei anna dame i stedet...
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Amadir:fant ei anna dame i stedet... <p></p> Win
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
...men du kommer alltid til å lure på: "Hva om jeg hadde spurt denne mystiske piken på Skjorta om navnet hennes?":wink
|
|
|
|
Ringrev
|
Ringrev
Ikke så lenge den "nye" dama er drømmedama:)RIN
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Sitat Amadir:.....i fjor vår. Vi gikk sammen mot toppen og klatret de siste meterene i kraftig motvind. Slappe pappa kom seg vel ikke halvegs en gang:-) Endelig nådde du toppen etter å ha måttet ta vendereis flere ganger tidligere pga dårlig vær. Da vi kom ned så måtte vi vasse i isvann til knærne etter å ha funnet ett passende vadested. Dumme meg spurte jo ikke om navnet ditt før vi skiltes lag og du dro tilbake til Trønder-heimen. Tenk.... Vi kunne jo tatt masse flotte turer her i traktene :-) LOL
|
|
|
|
Ivrig
|
Ivrig
Jeg skal ikke dra den om å drite i buks på S......., men det er vel en grunn til at du drar opp tråden på nytt Amadir? :wink Forøvrig en fin tråd :grin
|
|
|
|
|