Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Boastramming vs. lisser!
#11594 16/11/2004 7:35 PM
More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som har noen erfaringer med boastramming på snowboardstøvler. Lurer på å kjøpe enten Northwave Kevin Jones, eller Northwave Reset Boa. Lurer på om slik stramming fungerer skikkelig, og om det er å anbefale foran vanlige lisser.

På forånd takk.

More than words
OP Offline
More than words

hhar dessverre ikke prøvd boasystemet, men tror det har blitt mye bedre siden det kom ut. Jeg har selv salomon sitt drasystem. det er HElt genialt.. Gå i en butikk og se, for det er vanskelig å forklare, tror nok jeg hadde stolt på boasystemet.. spør i en butikk der de fører andre ting enn bare boasko,, så får du nok bra svar.. Lykek til

More than words
OP Offline
More than words

Kan love deg at å oppgradere til støvler med boa system er noe av det lureste du har gjort i hele din snowboard karriere! Står rimelig mye på brett og syntes selv det ofte var jevli kjipt å stramme støvlene (vanlige lisser). Jeg fikk nærmest eksem på siden av håndflaten pga lissen (skal vel nevne at jeg var en racer på å stramme de noe så inn i...). Kjøpte meg Vans Contra i fjor, og jesus - det var DIGG. De sitter som bare F. Kan sikkert ta livet av foten din dersom du strammer nok :DKan anbefale Vans framfor Northwave, fordi Vans har lengre erfaring med boa-lisser. Kjørte tidligere Burton Ion. Trodde de var behaglig. Der tok jeg jammen feil. Vans eier dem! Et lite tips er ikke å kjøpe støvlene for stor. Man skal akkurat kunne kjenne tuppen, men for all del, ikke kjøp dem for små heller smile Visste du at viktigste utstyr rangeres slik: Støvler - Bindinger - Brett. Know U know.

More than words
OP Offline
More than words

sats på Vans Fargo, den siste modellen til Vans med boa snøring ufattelig bra sko, har noen selv.

More than words
OP Offline
More than words

Vans Omni er også digg!!!Kan slippe opp i heisen om du er sliten i føttene og det går fort å stramme til igjen.

More than words
OP Offline
More than words

Hadde bare ThirtyTwo kommet med noen boots med boa.

More than words
OP Offline
More than words

Kjøp sko fra de beste, dvs DC.

DC judge's boasystem, sammen med airlineren, gjør den skoen helt overlegen alt annet.

Fersking
Fersking

Boa funker bra. pass på at støvelen passer foten din og dra på hardt

Fersking
Fersking

lisser funker,men boastramming er dobbelt så digg altsa=)så gå for det!