Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Haglöfs Rand 48?
#160386 02/02/2008 8:15 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei.

Er det noen som har prøvd denne sekken?Hva er bra, og hva er dårlig?

Jeg er i vurderingsfasen av ny skisekk i størrelsen 50 liter. Denne modellen så ut til å ha mange gjennomtenkte løsninger, og så satt den bra på. Uvalget for oss som er 190 cm er ikke så bra.

Håper noen kan hjelpe?

Fornøyd
puddergud #160387 03/02/2008 8:17 PM
Fersking
Fersking

Jeg har hatt denne sekken i 2 år, og den har vært med på mange turer. Det er ingenting som er blitt ødelagt, så kvaliteten er jeg førnøyd med. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at toppen på sekken tar i mot hjelmen når jeg står i hocky på ski. Dette har jo noen med størrelsen på meg (181 cm) og størrelsen på sekken, så det er ikke noe feil med sekken. Men det kan være greit å vite dette før du eventuelt kjøper en så "stor" skisekk. Prisen på denne sekken er ikke så verst heller.Ja, det er som du skriver mange gjennomtenkte løsninger. Liker spesielt den lommen som er ytterst på sekken, det er utrolig hvor mye man får med seg når man stapper denne, samt at den er adskilt fra hovedrommet.

Kjøp sekken, du blir garantert fornøyd!

Re: Haglöfs Rand 48?
puddergud #160388 06/02/2008 8:38 PM
Fersking
Fersking

Kjøpte sekken for en måneds tid siden og har brukt den på 4 turer. har ikke prøvd bæresystemet for ski enda men det virker robust. Rommet for drikkepose er litt lite for en 3L pose, noe som gjør at ryggen buler litt når den er full. Savner også en inngang nummer to til hovedrommet som er veldig langt, hadde vært kjekt og kunne komme til bunne eller siden pga lengden.Ellers har sekken mange fine detaljer og bæresystemet og strammemulghetene er gode. Er 188 høy, å synes at sekken passer bra til ryggen min.

Re: Haglöfs Rand 48?
puddergud #160389 12/02/2008 6:46 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei igjen.Takk for svar så langt.Hvis det er noen andre som har erfaringer setter jeg stor pris om dere også deler disse:wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå