Har et problem med mine nyinnkjøpte telemarkski. Dynastar Legend Sultan 80, Cobra R8 og Scarpa T2 Eco.Første gang jeg prøvde de la jeg merke til at høyre binding "gnisset" litt mot skoen. At skoen på en måte hang litt igjen i bindingen når jeg løftet foten. Det var ikke veldig merkbart da jeg kjørte, så tenkte ikke noe mer over det der og da.Men i dag da jeg var ute var været veldig tørt, og det gjorde tydeligvis at bindingen gnisset mer, og en typisk isopor-mot-vindu-gnisselyd kom da jeg løftet foten.Prøvde forskjellig stramming av fjærene, men ingen annen forskjell enn at lyden var litt kraftigere på harderde stramming.Med identisk stramming på venstre og høyre ski, er det bare høyre ski som har det problemet.Det går fint an å stå på skiene, men skal innrømme at det tar vekk litt av gleden når man hører gnisselyd i hver høyresving. 
Noen som har vært borti dette før og har en løsning på problemet, eller blir jeg nødt til å bite i det sure eplet, sende inn skien til xxl der jeg kjøpte de fra, og ta frem snowboardet i mellomtiden?