PINLINE er balanse punktet på skia, der en monterte etter gammal telmarkstandard.dette punktet vil vere mykje lenger framme enn eit tradisjonelt monteringspunkt for alpint.
Bootsenter på støvelen er punktet midt mellom tåtuppen og hælkanten på skosålen under skoa, ofte merka med en strek og en A på innside av sko(ikkje inni skoen). På crispi skoa mine finnes ikkje dette merket.
MEn det som er: når en borrer hulla i skia til NTN bindingar så er det viktig at en bruker det millimetermålet som står på hælen på støvelen. På monteringsmalen fra rottefella står der en millimeter-skala og då skal det millimeter tallet som er tilsvarande det tallet som står på skoen stå rett over monteringspkt på skia.Dette er anbealt monteringsplass ifølge Rottefella.(følg fabrikants anbefalte monteringspkt)
Utover det så kan en eksprimentere med å dra monteringa bakover for å få ei ski som flyter bedre i pudder, men som då får dårligare egenskaper i bakke/hardt underlag.Men alle Butikker som tilbyr montering av skibindinger BØR/SKAL vite dette.
No ekje eg noke pedagog, slik at det kan hende eg har ordlagt meg vanskelig her, men håpa du skjønna litt meir no