Sitat Nasse Nøff:Så av økonomiske grunner vil det sikkert være greit å gå for lettest mulig utstyr med en gang. Får sette meg ned og lese tester først som sist!:cool
Når jeg skulle ha nye ski sist så var planen å kjøpe samme som de gamle, Elan Mantis 777, men en sopp tok siste paret rett foran nesa mi på Sportslageret, så da endte jeg med å kjøpe et par Head Mojo 90 på G-Sport til halv pris. Han som solgte meg dem hadde skjegg og tattiser, så jeg stolte på han...og det var like greit. Begge de nevnte skiene er gode allround ski, brede nok utenfor, ok i bakke, myke og lettkjørte med twintip som jeg liker å ha når det er litt bratt og trangt utenfor løypa.
Mange ord, men det jeg ville si var vel egentlig at du like gjerne kan stikke innom en sportsbutikk, og da like gjerne en av de store kjedene og finne et par ski som passer din lommebok, det er mange merker med de egenskapene som jeg nevnte over. Og så om noen år når du har bøttevis med erfaring og virkelig vet hvilke ski som passer din kjørestil, så kan det være hensiktsmessig å bruke timer på å lese tester.