Har hatt Voodoo og tenkte å oppgradere til Verdict. Voodoo er lettere og mer svingvillig. Om du veier under åtti så bærer den OK i pudder, veier du over så bærer den fremdeles - bare ikke spesielt bra =) Den er veldig lettkjørt, men er ikke spesielt stiv og har relativt lite masse. Det betyr at når det blir hardt og ujevnt så kan skia flapre og være litt uforutsigbar med tanke på hvor den har tenkt seg. Den briljerer virkelig på det som en gang var pudder, men ennå ikke har pakka seg for hardt! Vårslush er og kjempefestlig!
Med Verdict får du en langt stivere ski som fremdeles er ganske festilg såvidt jeg har skjønt. Den veier en del mer og er tyngre på vei opp, men du kan mose gjennom mye rart på veien ned. Skal kutte gjennom det aller meste av søppelsnø og ujevnheter som bare det. Er ikke like svingvillig som Voodoo, og kan være litt vanskelig å tre gjennom skog. Jeg vet ikke hvorfor, men den skal også mangle litt isbitt såvidt jeg har lest rundt om kring.
Når jeg ringte og snakka med importøren av Black Diamond så sa de at hvis man har Voodoo så kan man Supplere med Verdict. Har man ingen av delene så bør man vurdere Kilowatt... Sett på den?