Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
jakten på den ultimate telemarkski?
#151314 08/02/2005 3:23 PM
More than words
OP Offline
More than words

Den ultimate skien til løssnø? burde funke i bakken og da.Holder sterkt på pocket rocket, men det er det vel delte meninger om.

More than words
OP Offline
More than words

Fikk hentet meg ut et par nye Völkel Gotama i går, og fikk prøvd de i tredve cm. pudder.. Fantastisk flyt! Men harde løyper kan du holde deg langt unna.

syns gotama funker der og jeg
More than words
OP Offline
More than words

var ikke så ille på hardt føre heller.....

More than words
OP Offline
More than words

Mine favoritter så langt er Völkl Explosive. Konge på alt mulig drittføre + mer enn godkjent i pudderet, men den er mye arbeid i skogen og den krever svært mye plass i 190 cm pga lite innsving. Neste års Völkl Mantra tror jeg blir kongeski til telemark, bittelitt mykere og mer innsving (bredere tupp). jeg trodde også at den skulle få skikkelig baktupp, men den er faktisk ikke høyere enn på Explosive. frown

Jeg er enig i at Gotama er en dritbra ski, men litt for dårlig på vindpakket og oppkjørt snø til å komme helt opp. Kunne kanskje trengt litt mer tyngde for å mose gjennom det, men bra vekt til toppturer.

Fersking
Fersking

B2 er en fantastisk ski! Den ypperlige allround ski vil jeg si.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå