trenger bindinger til et nytt burton brett. har tenkt på freestyle, men vurderer også div andre. er det sånn at alle merker bindinger passer i skruehullene? er litt usikker der. i så fall hvilke bindinger anbefaler dere til allroundkjøring på ganske lavt nivå? hvor får en tak i billige bindinger (helst fjorårsmodeller)
Mange leverer med et sette ekstra skiver som passer til Burton. Ellers kan du jo gå for Burton bindinger også...Custom er en grei og rimelig binding som passer litt allround.Drar du på factory outlet i øverste etasje på MerQr senteret så finner du kanskej noe fjorårs der. De har alt det som ble til overs etter at SportExtreme la ned den ene butikken på nyåret i år. Der bør du kunne klare å prute til deg 30-50% dersom de har igjen bindinger.
Jeg selger fjorårets Burton Cartel str. LARGE som passer til str 43 og oppover. Lite brukt og ganske pene. Kjøpte dem i vinterferien i fjor. Sjekk profilen min for bilde, har også lagt ut annonse!
Får bare håpe at planetsnow (burton.no) greier å få sendt de til deg i tide, og at det ikke er hold i klagene som verserer på forumet. =)Dersom du vil ha anbefaling på sko vi jeg råde deg til å sjekke ut northwave sine sko. Ikke så fryktelig mange som fører de i norge, men du finner de hos endel frittstående butikker. Websiden deres har vært elendig de siste to årene. Du kan sjekke ut www.northwave.com anyhow. Freedom er et bra kjøp her. Du har alltids concept 3d også om du har råd til å legge så mye penger i en sko.
Nesten alle bindinger passer, men du må ha 8mm skruer, fåes med capita bindinger, fikk iallfall det når jeg kjøpte capita bindinger.kan bestilles fra capita sine hjemme sider også..tror jeg, eller hør med din local snowboardshop..