Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skimiljø i Kristiansand
#149113 01/11/2005 12:08 PM
Heavy H Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg er ny student i byen og er på utkikk etter et skimiljø. Noen som vet om noe klubber? Jeg står telemark og er interessert i å finne folk som tenker forberednionger til sesongen og barmarkstrening. Gjerne folk som heller ikke går av veien for å ta noe turer også.Hehe.. Dette virker kanskje som en konttakt annonse, men jeg er bare på utkikk etter noe folk som deler samme interesse for ski.

Finnes nok
Heavy H #149114 07/11/2005 10:39 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Har selv studert på HiA i Kristiansand i 4 år og hadde mange fine skiopplevelser. Val D' Isere tur, Hovden turer osv. Vet ikke hvor du studerer, men vet at det finnes ski folk på HiA.Prøv studentidrettslaget og snakk med folk på Spicheren.Lykke til. Kjempe by å studere i forresten.

jo...
Heavy H #149115 07/11/2005 1:00 PM
Fersking
Fersking

finnes jo skiinteresserte i kristiansand og! Kommer fra byen og studerte der i et år, var med på Val D`isere turen som Teleknut nevnte. Vet ikke om friluftsgruppa fremdeles er aktiv med å arrangere turer, så vidt jeg har forstått ble det visst med den ene alpeturen! Tror det finnes endel ski entusiaster på hia, men du må vel kanskje lete litt! Spicheren er et godt forslag ja:) Også er det jo en kiteklubb i kristiansand:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå