Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Reklamasjonstid på brett.
#10397 15/02/2006 10:38 AM
Registrert: May 2014
Innlegg: 2
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
Registrert: May 2014
Innlegg: 2

Har et Sims board i Vivid Video serien som rett og slett har begynt "å gå opp i liminga". Noen som har opplevd lignende, eller som vet hva som kan gjøres? Brettet er jo et par år gammelt...Skal si ifra der jeg kjøpte det, men har jeg noen rettigheter etter at det har gått ett år fra kjøpsdato?


hm
BendikSH #10398 15/02/2006 5:45 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 70
*_* Offline
Medlem
Offline
Medlem
Registrert: May 2011
Innlegg: 70

Jobber selv i sportsbutikk og har opplevd lignende. Det som er greie er at sportsbutikken ikke har så mye med sånt å gjøre. Det er produsenten (sims i dette tilfelle) som avgjør om det er reklamasjon eller ikke. Men i følge kjøpsloven har du 2 års garanti på produksjonsfeil o.l. Men mange sportsbutikker er grei så jeg vil anbefale å snakke med de, og hvis de er dritsekker hør med en sims levrandør i norge. Lykke til!


skjedde med meg og
BendikSH #10399 15/02/2006 6:26 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 123
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: May 2011
Innlegg: 123

Det samme har skjedd meg to ganger på sesssion. den ene gangen var det gått over ett år, og da sa de at det var min feil, og at Nitro ikke ville godta en reklamasjon.No for noen uker siden var det et 2 måneder gamelt brett der jeg fikk nytt brett med en gang. det kommer vel mest ann på om brettet er grisekjørt eller ikke. er det ingen slagskader på stålkant/kant, får du mest sansynlig reklamasjon. det er bare å prøve seg uansett, ingenting å tape...............



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå