Hei.
Mot slutten av 04 sesongen kjøpte jeg et Burton Custum brett hos Sportslageret i Oslo (Tror det var navnet på butikken, 2 etasjes butikk med ski\snow\sykkel\skiklær oppe og sko ned +++). Han jeg handlet med virket veldig dyktig, og jeg stolte 100% på den informasjonen han ga meg.
Brettet var uten bindinger, og han foreslo at jeg skulle prøve noen Flow MK bindinger (husker ikke den nøyaktige "koden") så jeg kjøpte dem. Selger åpnet esken til bindingene og byttet ut Flow platen med en fra Burton slik det skulle passe på brettet.
Dette var mot slutten av sesongen og jeg kjørte bare en gang med det den gangen, men bindingene løsnet så jeg måtte stoppe i bunn av bakken å skru dem på ca hver tredje tur. Tenkte ikke så mye på det, det var slutten av sesongen så jeg tok av bindingene og fylte på med araldit (?) slik jeg ble anbefalt på en lokal gsport. Neste gang jeg tok ut brettet skjedde det igjen. Bindingene løsnet med en gang, og jeg må stoppe og skru de på hele tiden.
Jeg leverte brettet inn til reperasjon i Molde (der jeg bor) men de kunne ikke fikse problemet. De kunne ikke finne årsaken.
Det jeg da lurer på er, hvilke "rettigheter" har jeg? Brettet har jo vært litt ødelagt siden jeg fikk det, men jeg har ikke rapportert det til butikken jeg kjøpte på. Også, er det andre som har erfaringer med løse bindinger og har forslag til hvordan jeg kan fikse dette?